Skip to main content
Goedendag,

Onlangs kreeg ik een behoorlijke rekening binnen van 440 euro die door extra kosten buiten mijn bundel zijn gemaakt in september. Nou kan ik dat op dit moment niet in een keer veroorloven en wil ik dat graag in 4 termijnen betalen van het liefst 110 euro per maand .



Ik wil ook graag vermelden dat ik de laatste paar maanden geen smsjes meer binnen krijg als ik buiten mijn bundel internet verbruik. Normaal gesproken koop ik direct 500 mb voor 5 euro(inplaats van 400!) bij zodra ik het smsje binnen krijg dat ik bijna door mijn bundel heen ben. Ach goed dat was mijn vraag(en klacht).



Mvg,



Mitchell Spikker
Hoi mitchell spikker,



Welkom op het Simyo forum! :)



Wat vervelend dat je een hoge rekening hebt ontvangen! Ik kan me voorstellen dat je dit bedrag niet in één keer kunt betalen. Daarom heb ik je verzoek voor de betalingsregeling doorgestuurd naar de afdeling die hierover gaat. Zij nemen binnen een week contact met je op hierover.



Wel vreemd dat je deze sms'jes niet hebt ontvangen! Ik heb onze netwerkspecialisten gebeld. Zij geven aan dat deze sms'jes wel naar je verstuurd zijn. Over de maand september heb je het 80% sms'je gekregen op 13-9-2016 om 21.49 uur, en het 100 % sms'je op 19-9-2016 om 6.57 uur. Over de maand oktober heb je het 80% sms'je gekregen op 23-10-2016 om 3.38 uur en het 100% sms'je op 27-10-2016 om 15.12 uur. Kun je in je telefoon nakijken of je deze sms'jes terugziet?



Daarnaast raad ik je aan om regelmatig je verbruik te controleren op Mijn Simyo of op de Mijn Simyo app. Ook kun je in de meeste telefoons instellen dat je een melding krijgt wanneer je een bepaald aantal MB's hebt verbruikt. Let hierbij wel op dat dit een beetje kan afwijken van wat er door het netwerk wordt gemeten. De sms'jes die je van ons ontvangt, zijn daarom altijd leidend.



Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?



Groetjes,

Samantha
Er is nog steeds geen contact met mij opgenomen en mijn telefoonnummer is geblokkeerd waardoor ik mijn TAN codes niet kan ontvangen.
Hoi Mitchell Spikker,



Wat onhandig dat het verloop hiervan niet helemaal duidelijk is 😞 Ik zie dat mijn collega van de financiële afdeling jou een e--mail heeft gestuurd met het betalingsvoorstel. Zodra je daar je daar akkoord op geeft (door te reageren op de e-mail) wordt het proces in gang gezet. Nu loopt er namelijk nog geen betalingsvoorstel.



Verder zie ik dat er inderdaad een blokkade is op jouw aansluiting, maar die staat alleen op uitgaande berichten en oproepen. Je hoort dus prima sms-berichten te kunnen ontvangen. Lukt dit niet? En hoe laat gaat dit al mis? Ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd op je simkaart. Hiermee haal ik eventuele verstoringen uit de verbinding. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Daarna hoor je weer sms'jes te kunnen ontvangen.



Ga je reageren op de e-mail van mijn collega? 🙂



Groetjes,

Jihane

Reageer