Skip to main content
Hoogverbruik!



door een foutieve instelling op mijn telefoon te maken met zgn. hoogverbruik.

Deze ochtend € 220,00 overgemaakt.

Is er een betalingsregeling mogelijk voor de andere €220,00 ¿
Hoi Freyman53,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je te maken hebt gehad met hoogverbruik! Gelukkig bestaat die grens, zodat de kosten niet nog hoger zijn opgelopen! Het is uiteraard mogelijk om een betalingsregeling te treffen voor het resterende bedrag. Ik zal dit doorzetten naar de financiële afdeling. Zij zullen jou dan opbellen, zodat jullie onderling kunnen bespreken hoe deze regeling eruit kan zien.



Laat je het weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen?



Groetjes,

Jihane
Hoi Jihane,



ik ben er absoluut niet mee geholpen om over dit item gebeld te worden helaas.

Maakt het voor mij alleen vervelender omdat deze stommiteit van mij hier in huis nogal gevoelig ligt.



Dus gaarne dit bericht ook naar de financiele afdeling.

Bij voorbaat dank!
Hoi Ferryman53,



Dat kan ik heel goed begrijpen. Wil je liever gemaild worden? Dan zal ik ervoor zorgen dat ons incassoteam jouw mailt in plaats van belt.



Groetjes,

Caspar
Beste Caspar, mailen is een prima idee!

met dank!!

Ferry
Hoi Ferryman53,



Geen probleem. Dan regelen we het via e-mail!



Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.



Groetjes,

Sean
hoi Ferryman53,



Geen probleem. Dan regelen we het via e-mail!



Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.



Groetjes



..........en vervolgens krijg je een bericht dat het bedrag van 227,21 zal worden afgeschreven!

Complimenten voor deze geweldige service!
Hoi Ferryman53.



Ik ben blij dat je tevreden bent! Ik zie dat de betalingsregeling al helemaal uitgestippeld is. Fijn!



Als je nog vragen hebt, kun je die altijd stellen.



Groetjes,

Jihane
Mijn opmerking "complimenten voor deze geweldige service" was sarcastisch bedoeld Jihane!

Absurd voorstel, kost ook nog eens 5 euro extra!!

Even voor de duidelijkheid: absurde manier van handelen vind ik dit van "mijn provider" !!
Hoi Ferryman53,



Het sarcasme was mijn collega Jihane even ontschoten. Ik snap je heel goed, een hoge rekening is natuurlijk super vervelend! En dan komen er ook nog extra kosten bovenop :(



Jammer dat je het een absurde manier van handelen vindt. De extra kosten zijn er natuurlijk niet voor niets, maar ik snap heel goed dat je ze niet wilt betalen. Helaas heb ik hier geen invloed op. Als er onduidelijkheden over de betalingsregeling zijn, kun je je vragen het beste stellen aan het incassoteam. Hier heb je namelijk ook het betalingsvoorstel van gehad. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen!



Is dit zo duidelijk? :$



Groetjes,

Caspar

Reageer