.

Beantwoord

Kan iemand een Simyo abonnement hebben zonder internetbankieren?

  • 29 June 2016
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

Hoi, ik wil een abonnement afsluiten voor mijn oma. Alleen heeft zij geen internetbankieren. Kan ik ook mijn rekeningnummer opgeven? De enige opties die ik zie staan bij rekeningnummer zijn 'persoon', 'bedrijf' en 'persoon x en partner'. Geen van deze opties is nu echt van toepassing..
Dank vast
icon

Beste antwoord door Jihane 30 June 2016, 15:24

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi MorganC,

Welkom op het Simyo Forum.

Dit is een interessante vraag!

Ik zie eigenlijk maar één mogelijkheid, die kost wel € 14,99 (voor je oma). Een moderator of een behulpzame klant ziet misschien nog wel een andere oplossing.

Mijn idee:

Jij neemt het abonnement en draagt het daarna over aan je oma.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/contractovername-303
Reputatie 7
Badge +10
Hoi MorganC,

Welkom op het Simyo Forum!

Goede vraag! Ja, dit is mogelijk. Het zal wel via een omweggetje moeten, maar het volgende is het makkelijkste om te doen: je kunt namelijk het abonnement op jouw naam zetten. Je vult dan ook jouw bankrekeningnummer in, want het bankrekeningnummer en de naam moeten met elkaar overeen komen. Je doet de betaling van € 0,01 ter controle van het bankrekeningnummer, et voilà! Een nieuw Simyo abonnement is geboren! Als jij ons dan een berichtje stuurt (door gewoon hier te reageren op het forum) zorgen wij dat het bankrekeningnummer getermineerd wordt. Als gevolg hiervan, zal jouw oma telkens een e-mail krijgen als er een betaling gedaan moet worden. Zij kan deze betaling vervolgens handmatig doen.

Dit betekent dus wel dat ze een e-mailadres moet hebben, en dat het handig is als ze haar inbox met enige regelmaat controleert. Is dit het geval? Dan lijkt deze oplossing mij wel ideaal.

Ik hoor het graag van je!

@ Franswon: Super, dankje voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer