Graag vraag ik u aandacht om het volgende:
Vandaag kreeg ik opeens een email over dat mijn simkaart was geblokkeerd omdat ik een factuur van minimaal 100 euro had openstaan. Ik schrok natuurlijk heel erg. Het bleek namelijk dat ik de afgelopen 5 dagen al ruim over mijn bundel was gegaan en nu 183 euro moest betalen om mijn simkaart te deblokkeren. Naar mijn inzien zat ik de hele tijd op de wifi maar dit bleek dus niet het geval. De waarschuwing dat mijn bundel op was had ik helaas niet opgemerkt.
Het was fijn en redelijker geweest als Simyo mijn simkaart eerder had geblokkeerd. Ik heb de hele vakantie hard gewerkt om geld te sparen voor naast mijn studie en dit is nu in 1 keer weg. Ik ben vooral heel verdrietig hoe dit heeft kunnen gebeuren en zou dan ook graag met iemand in contact willen komen om te kijken of Simyo mij tegemoet kan komen.
Bij voorbaat dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Fleur
Beste antwoord door Amy
Bekijk originele reactie