.

Beantwoord

Kan er iets gedaan worden aan mijn hoge rekening?

  • 30 August 2023
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Graag vraag ik u aandacht om het volgende:

Vandaag kreeg ik opeens een email over dat mijn simkaart was geblokkeerd omdat ik een factuur van minimaal 100 euro had openstaan. Ik schrok natuurlijk heel erg. Het bleek namelijk dat ik de afgelopen 5 dagen al ruim over mijn bundel was gegaan en nu 183 euro moest betalen om mijn simkaart te deblokkeren. Naar mijn inzien zat ik de hele tijd op de wifi maar dit bleek dus niet het geval. De waarschuwing dat mijn bundel op was had ik helaas niet opgemerkt. 

Het was fijn en redelijker geweest als Simyo mijn simkaart eerder had geblokkeerd. Ik heb de hele vakantie hard gewerkt om geld te sparen voor naast mijn studie en dit is nu in 1 keer weg. Ik ben vooral heel verdrietig hoe dit heeft kunnen gebeuren en zou dan ook graag met iemand in contact willen komen om te kijken of Simyo mij tegemoet kan komen.

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Fleur

icon

Beste antwoord door Amy 31 August 2023, 11:20

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @FleurAa,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je hoge kosten hebt gemaakt! Ik begrijp dat je hiervan baalt. 

Om hoge kosten te voorkomen sturen wij inderdaad altijd twee waarschuwing sms'jes. Één bij 80% en één bij 100% verbruik van de internetbundel. Als er na het ontvangen van deze waarschuwingen geen actie wordt ondernomen betaal je het buitenbundel tarief van €0,15 per MB. We raden aan om in het vervolg de waarschuwing sms'jes goed in de gaten te houden zodat je op tijd bijvoorbeeld bundels kan bijkopen of het internet kan uitschakelen via Mijn Simyo > Instellingen > Internet en bellen. Om het beste uit je bundel te halen deel ik graag de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Groetjes,
Amy

Beste Amy,

Heel erg bedankt voor uw snelle reactie. Ik heb u een privébericht gestuurd.

Mvg,

Fleur

Reageer