Skip to main content
antwoord

Kan er iets gedaan worden aan de kosten van het hoogverbruik?

  • March 22, 2024
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Vanaf 11 maart 2024 zie ik een heel hoog verbruik van Data bundel . Er worden steeds blokken van 59  Mb gedownload terwijl ik de telefoon niet gebruik. De Update tijdens mobiel staat uit. Normaal krijg ijk SMS waarschuwing dat 80% of 100% verbruik bereikt is. 

Deze SMS-jes heb ik niet ontvangen. 

Normaal gebruik ligt bij altijd rond de 1500 -2000Mb  per maand.

Kan ik hiervoor compensatie ontvangen , het verebruik past niet niet bij , zie historie van mijn verbruik.

 

 

 

Beste antwoord door Amy

Hoi @Twan052,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is. Ik zie dat je inmiddels al bent geholpen door onze klantenservice en je een tegemoetkoming hebt gehad. 

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag. 

Groetjes,
Amy

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • March 25, 2024

Hoi @Twan052,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is. Ik zie dat je inmiddels al bent geholpen door onze klantenservice en je een tegemoetkoming hebt gehad. 

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag. 

Groetjes,
Amy


  • auteur
  • Beginner
  • March 25, 2024

Bedankt voor uw snelle reactie.

Door de klantenservice ben ik inmiddels naar tevredenheid geholpen. 
 Ik hoop zoiets nooit meer mee te maken.

mvg

Twan van den Hombergh