Skip to main content
antwoord

Kan er iets gedaan worden aan de kosten van €300 door 8 sms berichten?

• August 30, 2025
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Vandaag kwam ik thuis en trof ik tot mijn verrassing een bericht aan dat het abonnement van mijn zoon is geblokkeerd vanwege sms-kosten van bijna €300. Dat schrok ons natuurlijk enorm af.

Na het controleren van zijn telefoon bleek dat hij in totaal slechts 8 sms-berichten heeft verstuurd, gevuld met veel uitroeptekens. Op de iPhone leek dit gewoon één bericht, maar in de praktijk is dit blijkbaar op de achtergrond in heel veel losse sms’jes opgesplitst. Dat dit zo werkt wisten wij niet, en ook in de berichten-app is dit niet zichtbaar.

Ik begrijp dat dit technisch gezien klopt, maar het voelt wel wrang dat een klein aantal berichten leidt tot zulke hoge kosten. Ik zou het daarom erg waarderen als u met ons wilt meedenken en in dit geval coulance zou kunnen toepassen.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@leontl,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat jullie hiervan zijn geschrokken.

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice en je een tegemoetkoming hebt gekregen, fijn dat het zo is opgelost 😊.

Voor nu een prettige dag verder! 

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • September 1, 2025

Hoi ​@leontl,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat jullie hiervan zijn geschrokken.

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice en je een tegemoetkoming hebt gekregen, fijn dat het zo is opgelost 😊.

Voor nu een prettige dag verder! 

Groetjes,
Amy