.

Beantwoord

Kan er iets gedaan worden aan de hoge kosten voor bellen via Whatsapp?

  • 1 March 2024
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Badge

Ik heb 25 minuten via Whatsapp met iemand gebeld die hulp nodig had. Toen ik klaar was met bellen, had ik geen bereik meer, pas toen zag ik dat ik buiten mijn bundel zat. Ik kreeg een rekening van 188 euro voor 25 minuten bellen. Ik vind dit absurd hoog en ik weiger het volledige bedrag te betalen. Ik heb een deel betaald, maar ik zie graag een halve tegemoetkoming tegemoet, want dit soort prijzen zijn ongekend. Alvast bedankt!


Admin: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Amy 1 March 2024, 11:50

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @cschaar,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken! Om extra kosten te voorkomen sturen wij altijd twee waarschuwing sms'jes. Eén bij 80% en één bij 100% verbruik van de internetbundel. Als er na het ontvangen van deze waarschuwingen geen actie wordt ondernomen en er wordt internet verbruikt wordt het buiten bundel tarief van €0,15 per MB in rekening gebracht aangezien wij geen dataplafond hebben.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen in de gemaakte kosten 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer