Skip to main content

.

Goedemiddag,

Ik ontvang net de factuur van mei (abonnement van onze zoon van 12 jaar) en hij blijkt een paar dagen buiten zijn bundel gegaan te zijn (factuur a €54,12). Hij heeft echter geen berichten van Simyo gehad over 80% of 100% op. Zie foto. Hij kon hier dus ook niet op anticiperen.

Wat nu? Hebben jullie een coulance regeling?


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.

 

Hoi @LianneTeun10,

Bedankt voor je bericht. Dat is even schrikken! Goed dat je contact opneemt.

Wij versturen altijd 2 waarschuwing sms'jes, één bij 80% en één bij 100%. Deze berichten zijn afkomstig vanuit het 1200 nummer en nieuw vanuit '’Simyo'’, dit omdat deze waarschuwingen rechtstreeks vanuit het netwerk komen. 

Heeft hij deze wel ontvangen? Dat is wel even belangrijk om te weten namelijk ook zodat dit in het vervolg kan worden voorkomen 😊.

Om het beste uit de bundel te halen deel ik graag de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Zou je mij een privébericht willen sturen met het 06-nummer en de persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag even wat er mogelijk is in de gemaakte kosten.

Groetjes,
Amy


Reageer