Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Ik ontvang net de factuur van mei (abonnement van onze zoon van 12 jaar) en hij blijkt een paar dagen buiten zijn bundel gegaan te zijn (factuur a €54,12). Hij heeft echter geen berichten van Simyo gehad over 80% of 100% op. Zie foto. Hij kon hier dus ook niet op anticiperen.
Bedankt voor je bericht. Dat is even schrikken! Goed dat je contact opneemt.
Wij versturen altijd 2 waarschuwing sms'jes, één bij 80% en één bij 100%. Deze berichten zijn afkomstig vanuit het 1200 nummer en nieuw vanuit '’Simyo'’, dit omdat deze waarschuwingen rechtstreeks vanuit het netwerk komen.
Heeft hij deze wel ontvangen? Dat is wel even belangrijk om te weten namelijk ook zodat dit in het vervolg kan worden voorkomen 😊.
Zou je mij een privébericht willen sturen met het 06-nummer en de persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag even wat er mogelijk is in de gemaakte kosten.
Bedankt voor je bericht. Dat is even schrikken! Goed dat je contact opneemt.
Wij versturen altijd 2 waarschuwing sms'jes, één bij 80% en één bij 100%. Deze berichten zijn afkomstig vanuit het 1200 nummer en nieuw vanuit '’Simyo'’, dit omdat deze waarschuwingen rechtstreeks vanuit het netwerk komen.
Heeft hij deze wel ontvangen? Dat is wel even belangrijk om te weten namelijk ook zodat dit in het vervolg kan worden voorkomen 😊.
Zou je mij een privébericht willen sturen met het 06-nummer en de persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag even wat er mogelijk is in de gemaakte kosten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.