Skip to main content
Beste Klantenservice van simyo, ik heb even een persoonlijke vraag en email wordt niet benatwoord en ik kan niet bellen want ik ben afgesloten en het incasso bureau geeft ook geen gehoor nu al drie!!!!!! weken niet. Ik heb ze een keer gesproken ik moest van alles aan persoonlijke gegevens mailen maar daarna niet meer gehoord. ik begin behoorlijk zenuwachtig te worden aangezien ik gewoon heb betaald aan ze. Zou een van u mij of kunnen bellen of eindelijk eens antwoord kunnen geven.
Welkom op het forum belmiepje,



We zien in het systeem van IMNederland dat je op 7 december voor het laatst contact hebt gehad met IMNederland. Daarin staat inderdaad dat je de gegevens naar IMNederland zou mailen. Ik zie echter niet terug dat deze gegevens door het incassobureau zijn ontvangen. Wij hebben wel een handmatige betaling van 100 euro ontvangen. Verder hebben we geen betalingen ontvangen. Ik wil je daarom vragen contact op te nemen met IMNederland. Mocht dit niet lukken dan wil ik je vragen mij een privé bericht te sturen en het telefoonnummer daarin te vermelden welke je probeert te bellen om in contact te komen met IMNederland. Ze zouden namelijk gewoon bereikbaar moeten zijn.



Groetjes,



Alex
Ik hebnmeerdere mails naar hum gestuurd en.betalingen gedaan! ze kunnen de pot op daar bij imb en jullie hebnik ook al weet niet hoe vaak gemaild en geprobeerd te bellen. ik heb alle openstaande rekeningen in eennkeer betaald totaal bedrag 143 euro en nog wat cent. Graag zo snel.mogelijk contact telefonisch en anders niet. Mijn aanvraag ligt al heel veel hij jullie klantenservice. Ik heb nooit te klagen gehad maar de laatste tijd is het drama.
Hoi Belmiepje,



Volgens de gegevens van IM Nederland is er 1 factuur betaald namelijk Openstaand Factuur 23136257 (IMN: 3136410). De andere 2 facturen die bij hun liggen zijn nog niet betaald of de betaling is nog niet verwerkt door hun. Ik raad je aan contact op te nemen met IM Nederland en na te gaan of zij je betaling al hebben ontvangen.

Reageer