Skip to main content
Krijg zojuist mijn factuur van maart, maar ben per 26 februari bij jullie weg.



Heb mn nummer meegenomen dus moest er opgezegd worden door de nieuwe provider.



Maar het is nu onduidelijk voor mij of die opzegging wel is aangekomen.



Klantnr 1159991
Wat heb je gefactureerd gekregen? Maand- of verbruikskosten? Verbruik wordt namelijk altijd achteraf in rekening gebracht.
Abbo kosten van 1 maart tot 31 maart
Ok. Je schrijft in je openingspost dat je weg bent vanaf 26 februari. In de regel worden wijzigingen doorgegeven voor de 25e van de maand met ingang van de volgende maand verwerkt. Ik denk dat je 'wijziging' te laat is doorgevoerd voor de systemen van Simyo en dat dit achteraf zal worden recht getrokken.



Een moderator die in de systemen kan, zal hier uitsluitsel over geven. Waarschijnlijk aanstaande maandag.
Het is doorgegeven eind januari ivm de maand opzegtermijn vandaar mijn bezorgdheid.



Bedankt voor je reactie,,dan wacht ik maandag even af
Ik begrijp je bezorgdheid. Nog even een weekend wachten.....
Hoi Nikita,



Wij kunnen helaas niet in de systemen bij Simyo kijken. Wat maar goed ook is.

Eigenlijk best raar. Deze vraag komt met enige regelmaat voor.

Moet Simyo dit nog handmatig doen of zo?
Hoi MissNikita, wat jammer dat je ons gaat verlaten :(





Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic in het subforum factuur gezet.

Een klein groepje klanten krijgt helaas altijd nog een laatste factuur van een maand abonnementskosten als ze al overgestapt zijn naar een andere provider.

Dat is het groepje klanten die zijn overgestapt via nummerbehoud nádat de abonnementskosten van de volgende maand al zijn toegevoegd aan de factuur. En in dat groepje zit jij ook.

Maak je geen zorgen, we storten het teveel afgeschreven bedrag vanzelf terug, binnen twee weken nadat het is geïncasseerd.



Is het je zo duidelijk, MissNikita?

En voor jullie ook, RicoK en maikel.twinnie?
Ernst, duidelijk? Nee, maar het zal te maken hebben met systeeminstellingen, zoals jij het stelt, die niet zo 1-2-3 kunnen worden aangepast....:(
Hoi RicoK,



Het heeft inderdaad te maken met het systeem en de manier van het verwerken van de abonnementskosten. Dit zijn een van de dingen die hoog aan het lijstje staan om te worden aangepast 🙂.

Reageer