Skip to main content
Hallo,



Op 9-9-2016 stap ik over met mijn huidige nummer naar een nieuwe provider.

Op mijn factuur voor augustus staat het bedrag voor de hele maand september, maar hier zal ik maar voor 9/30 deel toegang tot hebben. Het lijkt mij dus ook logisch (en gepast) dat ik maar 9/30 deel betaal van €6 en €8.

Wordt dit nog veranderd?



Mvg,

Bjorn



P.S. Bij de eerste factuur betaalde ik ook nog het laatste gedeelte van de maand (vanaf mijn Sim Only-activering), dus het lijkt mij dat ik nu ook maar een gedeelte betaal.
Hi Bjornos28,



Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan over de facturering! Je hebt gelijk over de eerste factuur: omdat je abonnement meestal pas later in gaat, wordt er naar rato berekend wat je nog kunt gebruiken. Stel je voor dat je een bundel hebt van 100 minuten, maar je bent pas vanaf de 15e van de maand klant. Dan betaal je slechts voor 50 belminuten. Handig!



Als je ons (jammer genoeg) gaat verlaten, dan gaat deze regel niet op. Jouw nummer wordt inderdaad op 9 september overgezet, maar in die 9 dagen kun je naar hartenlust bellen, SMS'en en internetten. Er wordt niet berekend hoeveel minuten en MB's je nog mag gebruiken. Dit verloopt dus niet naar rato.



Bovendien geldt er een maand opzegtermijn. Je betaalt dus nog voor de laatste maand, omdat je in die maand nog gewoon gebruik kunt maken van de diensten.



Heb je hier nog andere vragen over?



Groetjes,

Jihane
Hoi,



Als er niet wordt berekend hoeveel ik nog mag gebruiken, heb ik dan voor dezelfde prijs (dus geen extra kosten) 9 dagen onbeperkt? Of snap ik het niet goed?



EDIT: Oo, ik snap het al, verkeerd gelezen 😉
Hoi bjornos28,



Haha! Helemaal goed! De bundels worden niet naar rato gegeven, enkel de prijs van de bundels. Dus je kunt gerust je gang gaan met de bundels!



Groetjes,

Ilias

Reageer