Vanuit Marokko kon tijdens de aarbeving gratis contact telefonisch gelegd worden met het buitenland.
Ook in Nederland was dit mogelijk door medewerking van o.a. Vodafone.
Ik arriveerde op vrijdag 9 september in Agadir en werd s”avonds om ca. 11uur wakker door de hevige aardbeving omdat mijn Hotel stond te schudden op zijn grondvesten. Binnen de kortste keren werden wij naar buiten gedirigeerd en dienden daar tot neder order te verblijven Geen informatie op dat moment over de situatie locaal en in het naburige gebied. Automatisch vindt er dan telefonisch verkeer
plaats met vrienden, bekenden etcetera.
Mijn telefoon, die ik in het buitenland anders niet gebruik, moest ik natuurlijk nu wel aanspreken. Gevolg hiervan was, dat de telefoonrekening in de betreffende week al gauw tot ca. 100 eur opliep.
Vraag is of Simyo, ook dezelfde regeling treft voor klanten, die tussen 9 en bv 14 september in Marokko
verblijven. Immers Marokko zelf doet van zijn kant ook het nodige en ook in Nederland wil men coulant zijn!!!
Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.