Skip to main content
antwoord

Is er een aanbieding voor 4 abonnementen op 1 adres?

• October 24, 2025
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Wij hebben met 4pp op 1 adres elk een ab. bij Simyo!!! Wat is (naast het huidig aanbod  van gB en belminuten) mogelijk als korting /aanbieding om ons vast te houden? Wij zijn meer dan tevreden met Simyo dus zouden graag allen willen blijven..

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Michiel55,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met ons!

Helaas hebben wij geen bepaalde kortingen of acties als je met meerdere personen een abonnement hebt op hetzelfde adres. Wel kan je een verdubbeling krijgen van de bundels als je thuis een KPN vast internet abonnement hebt. Hier kan je daar meer over teruglezen. 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met alle 4 de 06-nummers en persoonlijke gegevens? Dan zet ik een kleinigheidje voor jullie klaar in het Mijn Simyo account.

Groetjes,
Amy

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • October 24, 2025

Beste ​@Michiel55 binnen 4 maanden voor einde contract kun je al gebruik maken van de tarieven, in de regel lager en/of meer data, die op dat moment gelden en gaan dan per de 1e van de komende maand in.

Dat is wat Simyo kan bieden.

Dus er valt wel degelijk voordeel te behalen.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • October 27, 2025

Hoi ​@Michiel55,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met ons!

Helaas hebben wij geen bepaalde kortingen of acties als je met meerdere personen een abonnement hebt op hetzelfde adres. Wel kan je een verdubbeling krijgen van de bundels als je thuis een KPN vast internet abonnement hebt. Hier kan je daar meer over teruglezen. 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met alle 4 de 06-nummers en persoonlijke gegevens? Dan zet ik een kleinigheidje voor jullie klaar in het Mijn Simyo account.

Groetjes,
Amy