Skip to main content
Wil graag een betalings regeling want 1409,11 kan ik niet gelijk betalen

Nieuwe telefoon geeft kopzorgen lol....

11 gb aan achtergrond data via mijn simkaart .....

Sorry simyo dat wist ik niet 🙂
Hoi Ed Brouns,



Ik schrik van dit bedrag...:(



Weet je wel hoe je het lek kan dichten of is dit al gebeurd?



Als je niet weet hoe willen we, Simyo, Forum experts en andere klanten je uiteraard graag helpen om dit in de toekomst te voorkomen.



Wat betreft een betalingsregeling moet je even wachten op een reactie van Simyo zelf.
omdat ik bezig was met activeren met flex 4g op de telefoon met diverse instellingen van websites en forum

heb ik met fabrieksinstellingen alles ongedaan gemaakt met achtergrond gegevens instellingen

gewoon vergeten weer te activeren zodat achtergrond gegevens via wifi gaat en niet nu via de simkaart

.....dus ik hoop dat het lukt met een regeling 😕
11gb in één dag kan toch niet? Of is hier sprake van een vertraging?
Hoi Raytje,



Met 4G op 25 Mb/s verstook je 187,5 MB per minuut, is ongeveer 11 GB in 1 uur (alleen download), dus dit kan heel gemakkelijk 😞.
Ja dat idee had ik al. Maar 11 gb aan google contacten sync.. Dat zijn een hoop contacten of ben ik nu gek aan het worden.
Wie weet wat er nog meer gesynchroniseerd is, denk eens aan foto's/video's via de cloud....
Hoi Ed Brouns,



Oef, dat je dit bedrag niet in een keer kunt betalen kunnen wij natuurlijk heel goed begrijpen! Het zal wel even schrikken geweest zijn toen dit bedrag naar voren kwam.



Zoals Franswon ook al zegt, wij zijn ook geschrokken van dit bedrag! Je hebt ons benaderd via Twitter en hier zijn we samen tot een oplossing gekomen 🙂 Mocht je voor ons nog vragen hebben, laat het dan weten!



@Raytje en Franswon, bedankt voor jullie hulp in dit topic. Gelukkig zijn we eruit gekomen met Ed Brouns!



Groetjes,

Angela

Reageer