Skip to main content
Beantwoord

Is de vriendendeal ook toegepast bij het andere 06-nummer?

• March 25, 2026
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Ha-ns W
Forum|alt.badge.img

Ik ben vanaf 16 februari klant bij Simyo waarbij ik gebruik heb gemaakt van de vriendendeal 10 euro. Inmiddels is vandaag 25 maart de eerste factuur afgeschreven bedrag van 1,89 waarbij het bedrag van 10 euro korting vriendendeal is verrekend. Heb vandaag contact gehad met mijn vriend die uiteraard ook Simyo klant is of hij ook die 10 euro vriendendeal heeft ontvangen cq verrekend is. Hij kon op heden niks vinden m.a.w elke maand tot nu toe hetzelfde bedrag afgeschreven. Zou een Simyo moderator is kunnen kijken hoe dit zit en of dit idd goed gaat.

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Ha-ns W,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! 

Had je de vriendendeal link ontvangen van je vriend die ook klant bij ons is? Normaal gesproken zou de korting dan automatisch bij beide aansluitingen toegepast moeten zijn. 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer en de persoonlijke gegevens van wie je de link hebt ontvangen? Dan kijk ik even mee.

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • March 26, 2026

Hoi ​@Ha-ns W,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! 

Had je de vriendendeal link ontvangen van je vriend die ook klant bij ons is? Normaal gesproken zou de korting dan automatisch bij beide aansluitingen toegepast moeten zijn. 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer en de persoonlijke gegevens van wie je de link hebt ontvangen? Dan kijk ik even mee.

Groetjes,
Amy