Skip to main content
Beste Simyo,



Ik heb sinds een maand een abonnement bij Simyo. Ik heb géén internetbundel en heb daarom de internetfunctie in Nederland én het buitenland meteen uitgezet via de instellingen van MijnSimyo. Nu zie ik op mijn verbruik dat er toch internetkosten zijn gemaakt. Ik ben van mening dat er een fout is gemaakt door Simyo, aangezien het niet mijn intentie was internet te gebruiken. Daarom zou ik deze kosten willen verhalen op Simyo.



Met vriendelijke groet,





Oswaldo Heinen
Hoi Oswaldo Heinen, welkom op het Simyo forum!



Je hebt helemaal gelijk!

In je gegevens zie ik dat je op 26 september de optie Internet op je mobiel uit hebt gezet op Mijn Simyo. Het zou dus inderdaad helemaal niet eens mogelijk moeten zijn om via het mobiele netwerk te internetten.

Ergens in de koppeling tussen Mijn Simyo en je netwerkinstellingen is er iets niet goed gegaan waardoor de daadwerkelijke blokkade om te kunnen internetten niet door is gekomen.

De kosten die je deze maand hebt gemaakt voor internet heb ik dan ook meteen gecrediteerd.



Oh, en de blokkade voor internetten heb ik hersteld, dus nu kunnen er ook niet meer kosten meer ontstaan ;)



Heb ik dit zo goed opgelost voor je?
Hoi Ernst, fijn om op dit forum te zijn en zo'n hartelijk welkom te mogen krijgen!



Je hebt dit keurig opgelost en ik ben dan ook zeer content met deze afhandeling.

Met plezier verspreid ik dit goede nieuws.



Met vriendelijke groet,





Weer een tevreden klant

Oswaldo Heinen
Hoi Oswaldo,



Wat fijn je dat je zo enthousiast bent over de service van Ernst 🙂. Ik heb je bericht naar hem doorgestuurd. Hij zal er vast erg blij mee zijn. Als je nog verdere vragen hebt, zien we je graag weer terug op het Simyo forum!



Groetjes, Tiury

Reageer