Skip to main content
Hallo,



mij dochter heeft een abonnement zonder datagebruik, maar af en toe wordt er toch een klein bedrag aan internetkosten berekend.

Ook bij de factuur van december zijn er weer kosten berekend.

Ik wil graag weten hoe dit kan.



groet, Jacqueline
Het is mogelijk om van internet gebruik te maken zonder bundel. De kosten voor internet zonder bundel zijn ook hoger dan met een internetbundel.

Als geen internet op je mobiele telefoon wilt dan is het raadzaam om de internet optie uit te zetten op je persoonlijke Simyo pagina.

Dit is een schuifje bij instellingen en heet internet op je mobiel. Als deze uit staat is internet/data niet meer mogenlijk.
Hallo,



mij dochter heeft een abonnement zonder datagebruik, maar af en toe wordt er toch een klein bedrag aan internetkosten berekend.

Ook bij de factuur van december zijn er weer kosten berekend.

Ik wil graag weten hoe dit kan.



groet, Jacqueline




Hoi Jacky,



Klopt helemaal wat Martijn®️ aangeeft, echter staat de optie "Internet op je mobiel - Nederland" al uit sinds oktober 2012 op de aansluiting, zie ik. Daarom had dit inderdaad niet mogen voorkomen.



Wat ik voor je ga doen, is de optie even een reset geven. Daarnaast ga ik de kosten die op de factuur van december en op de factuur van mei zijn gemaakt in mindering brengen op de factuur van januari.



Ik hoop en verwacht dat het met de reset opgelost is, zie je nou weer kosten voorbij komen, laat het dan alsjeblieft nogmaals weten!



@Martijn®️, dankjewel voor het meedenken!

Reageer