.

Beantwoord

Internet tegoed berekend

  • 20 August 2013
  • 6 reacties
  • 213 Bekeken

Badge
Hallo,

In mijn factuur van juli staat op 28-7 dat ik 2x voor mijn internet moet betalen (1x €5,67 en 1x €0,48). Op de 29-7 heb ik ook op mijn internet gezeten en dan staat er gewoon €0.00. Hoe komt dit?

Michelle
icon

Beste antwoord door Kim 20 August 2013, 14:44

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +6
Hoi michellee,

Ik heb even voor je naar het verbruik gekeken dat op 29-7 heeft plaatsgevonden.
Dit zijn pakketjes die te klein zijn om in rekening te worden gebracht, daarom staat er €0,00 achter 🙂.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord?
Reputatie 7
Badge +9
dus als ik iedere paar KB de sessie afsluit en een andere start, dan heb ik gratis internet? Zoiets als druppel hem maar vol?
Reputatie 5
Badge +11
dus als ik iedere paar KB de sessie afsluit en een andere start, dan heb ik gratis internet? Zoiets als druppel hem maar vol?

Groentjuh, je weet hoe weinig een paar kb is, neem ik aan? Succes ;)

Nee, het telt wel degelijk op tot het aantal kb's dat te berekenen is, waarna er een bedrag in rekening wordt gebracht. Alleen is dát bedrag dan weer meer dan voor het aantal kb's waar het voor in rekening is gebracht.
Badge
Maar als je niet over je internet bundel zit hoef je neem ik aan niet te betalen? Het gaat erom dat het in rekening word gebracht
Reputatie 3
Badge +9
Als je niet over je bundel bent niet nee. Maar als het in rekening is gebracht, dan lijkt het erop dat je er wel buiten zit.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi michellee,

Je had op 29 juli inderdaad je bundel verbruikt. 41 Mb in totaal.
Je bundel was op tijdens een sessie, waardoor er in je specificatie bij 1 sessie een bedrag staat, en bij de volgende niet. De tijdstippen zijn hetzelfde.


@Martijn®; een waarheid als een koe

Reageer