Skip to main content
Hoi,



Ik zie zojuist dat er kosten voor mobiel internet in rekening zijn gebracht terwijl ik netjes binnen de 1024 MB ben gebleven. Simyo geeft aan dat ik verbruikskosten moet betalen voor mobiel internet, terwijl ik slechts 1002 van de beloofde 1024 MB heb verbruikt. Wat gaat hier mis, en zouden jullie dit kunnen rectificeren?
Hoi,



Ik zie zojuist dat er kosten voor mobiel internet in rekening zijn gebracht terwijl ik netjes binnen de 1024 MB ben gebleven. Simyo geeft aan dat ik verbruikskosten moet betalen voor mobiel internet, terwijl ik slechts 1002 van de beloofde 1024 MB heb verbruikt. Wat gaat hier mis, en zouden jullie dit kunnen rectificeren?




Hoi Jantje22,



Welkom op het forum :)



Volgens onze gegevens heb je je bundel wel helemaal op verbruikt, en ben je er op de laatste dag van de maand inderdaad net iets overheen gegaan. Dat verbruik hebben we in rekening gebracht. Waar zie jij dat je 1002 MB hebt verbruikt?

Wij krijgen dataverbruik door in pakketten. Soms worden die met een vertraging doorgegeven. Hierdoor kan het zijn dat je meer belminuten of MB hebt verbruikt dan je verwachtte. Het verbruik heeft plaatsgevonden dus hebben we het wel in rekening moeten brengen.



Ik hoop dat de verklaring wat helpt,



Groetjes,

Charlene
Hoi Charlene,



Hoeveel MB heb ik dan volgens jullie gegevens verbruikt? Als ik inlog staat er bij verbruik gewoon 1002..



Groetjes
Hoi Jantje22,



Volgens de gegevens die wij hebben doorgekregen van het netwerk, heb je zo'n 819 kb buiten je bundel verbruikt.

Zou jij mij een printscreen kunnen sturen van wat jij weergegeven ziet? Dit mag in privébericht.



Groetjes,

Charlene

Reageer