Skip to main content
Tot eind juni zat ik in het buitenland dus had ik mijn bundels allemaal helemaal omlaag gezet. Toen ik terug kwam (op 27 juni) heeft mijn mobiel automatisch het internet aangezet (Trigger app, meestal heel handig, nu niet) en voordat ik het in de gaten had, had ik 3 MB verbruikt. Nu verwachtte ik hier de buitenbundel kosten van 15 cent per MB voor te moeten betalen, wat ik totaal geen probleem vind.



Vreemd genoeg zie ik nu op mijn factuur dat er voor de maand juli 5 euro in rekening gebracht wordt voor een internet bundel 1000, die volgens de factuur van 16.06.14 - 30.06.14 heeft gelopen. Kan iemand mij uitleggen waarom er een bundel is geactiveerd terwijl ik die zelf uit heb gezet?



Met vriendelijke groet,



Thomas
Hoi Tswart1, welkom op het forum van Simyo!



Ik zie dat je op 1-5 inderdaad je Internetbundel 1000 hebt uitgezet per 1-6. Daarnaast zie ik dat je op 15-6 je Simyo 100 hebt gewijzigd naar Simyo 200 en de Internetbundel 1000 weer hebt toegevoegd.



Wanneer je een wijziging doorvoert in een bundel voor de 25e van de maand gaat dit per de 1e van de maand erop in, maar wanneer je een bundel toevoegt die op dat moment niet aan staat, dan gaat dit per direct in. Dit is de reden waarom de Internetbundel 1000 per 15-6 is ingegaan en daarom ook voor die periode op je factuur staat.



Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂
Hoi Kim,



Bedankt voor de snelle reactie! Het klopt inderdaad dat ik op 15 juni alle bundels weer terug had gezet, ervan uitgaand dat dit in juli pas in zou gaan aangezien er heel groot "Vanaf Juli 15 euro per maand" bijstond. Dit mag dan ook wel wat duidelijker vermeld worden, of heb ik hier overheen gelezen?



Snap ik het dan ook goed dat je de hele maand (voor de 25e) je internet bundel nog naar boven toe kan aanpassen? Of kan dit alleen als hij daarvoor helemaal uitstond?



Met vriendelijke groet,



Thomas
Hoi Tswart1,



Bij "Mijn abonnement aanpassen" staat er in het blauw geschreven: "Wanneer gaat een aanpassing in?". Als je hier met je muis overheen gaat, klapt er een informatie tekstje open met een aanvullende uitleg voor het geval je dit niet zeker weet :)



Omdat je deze maand nog geen bundels hebt gewijzigd, kun je inderdaad je bundels nog wijzigen deze maand. Doe dit vóór 25e, zodat je zeker weet dat je optijd bent.
Hoi Kim,



Nu is het helemaal duidelijk.



Bedankt!



Thomas
Hoi Tswart1,



Helemaal top! Als je nog andere onduidelijkheden hebt, dan geven we je daar ook graag antwoord op 🙂

Reageer