.

Beantwoord

incorrecte facturatie December / Januari

  • 3 March 2013
  • 1 reactie
  • 226 Bekeken

Badge
vandaag heb ik mijn factuur van December (factuurnummer 23519755) & januari bekeken (factuurnummer 23614344) en hierbij viel mij op een aantal zaken op:

- Alle telefoongesprekken, smsjes en internet verbruik tot 10 januari (dus zowel voor de maand December en Januari) zijn niet van mijn bundel afgegaan maar expliciet in rekening gebracht.
Volgens mij is dit niet correct omdat mijn abbo met desbetreffende bundel per 24 December in gegaan en dat alle gesprekken, smsjes en internetverkeer na die datum hebben plaats gevonden. 
Graag zou ik willen weten hoe dit opgelost gaat worden.

Tevens wordt er vermeld op mijn.simyo.nl dat de factuur van januari niet betaald is, volgens mijn eigen administratie is deze wel betaald.
Graag zou ik willen controleren of de betaling bij jullie is doorgekomen.



Daarnaast nog een opmerking over het contact formulier op de website, op het moment dat ik aangeef dat ik een vraag over facturatie heb en bovenstaande stuk tekst in vragen-invulformulier invul, wil het formulier de vraag niet verzenden met 1 of andere rare melding. Dit heb ik geprobeerd met internet explorer 10 & chrome.

groeten,
Lenja
icon

Beste antwoord door Natascha 7 March 2013, 11:07

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Lenjao,

Ik heb het in het systeem bekeken. Op de factuur van de maand februari heb ik de kosten die onterecht buiten de bundel zijn berekend voor de maand december en januari gecrediteerd op de factuur van februari. Op de factuur van februari heb ik de abonnementskosten vanaf 24 december in rekening gebracht. Excuses voor het ongemak.

Reageer