Vorige week ontving ik een mail over het niet kunnen incasseren, waar na achteraf bleek dat het
een fout was en werd er in dit Forum verzocht om de factuur niet
per Ideal te betalen.
Nu blijkt dat je factuur nog steeds niet van mijn rekening is geincasseerd.
Klopt dit? Andere incasso's van andere bedrijven vinden gewoon plaats.
Graag verneem ik van u of ik moet afwachten of alsnog per ideal betalen?
Vriendelijke groet,
Wouter van der Heijden
Bladzijde 1 / 1
Hoi wouter1961,
Ik raad je aan om af te wachten 🙂.
Door het probleem van vorige week zijn de incasso's even uitgesteld. Als het goed is, is óf gisteren het bedrag geïncasseerd of gaat dat vandaag alsnog gebeuren.
Ik raad je aan om af te wachten 🙂.
Door het probleem van vorige week zijn de incasso's even uitgesteld. Als het goed is, is óf gisteren het bedrag geïncasseerd of gaat dat vandaag alsnog gebeuren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.