Jullie hebben een x geprobeerd te incasseren van een fouttief rekeningnr. Het gaat om de factuur van 18/10/20012, met factuurnr 23089464.
Jullie hebben de factuur van november wel doodleuk geincasseerd.
Factuur 23089464 staat dus nog open, terwijl jullie de juiste bank gegevens hebben, en nu ben ik afgesloten. Helaas kan ik dit niet gebruiken daar ik ernstig ziek ben, en dus ten alle tijden moet kunnen bellen, daarnaast ligt mijn moeder van 67 ook in zeer slechte toestand in het ziekenhuis. Ik wil jullie vriendelijk vragen mij zsm her aan te sluiten en nogmaals te incasseren van het juiste rekeningnummer. Het rekeningnummer waarvan jullie de factuur november hebben geincasseerd.
Bladzijde 1 / 1
Beste Wendy79,
Helaas is de afdeling Finance tweedelijns en staan zij geen klanten te woord. Hiervoor kunt u terecht bij de klantenservice. Ik heb het een en ander voor je nagekeken. Het blijkt dat je op 30-10 een wijziging van je rekeningnummer hebt doorgegeven. Echter dien je deze te bevestigen middels een activatiecode. Deze ontvang je als omschrijving van een storting van 0,01. Dit heb je op 05-11 geactiveerd.
Echter is het zodat wij op 31-10 hebben geïncasseerd van het oude rekeningnummer. Nadat wij het geïncasseerd hebben en dit door uw bank is gestorneerd hebben wij u drie herinneringen gestuurd waarop wij geen reactie hebben ontvangen. De factuur ligt inmiddels bij het incassobureau. Wij adviseren u contact op te nemen met het incassobureau voor de verdere afwikkeling van deze vordering. Als het incassobureau ons laat weten dat het bedrag bij hun betaald is zullen wij de aansluiting deblokkeren.
Groetjes,
Arie
Helaas is de afdeling Finance tweedelijns en staan zij geen klanten te woord. Hiervoor kunt u terecht bij de klantenservice. Ik heb het een en ander voor je nagekeken. Het blijkt dat je op 30-10 een wijziging van je rekeningnummer hebt doorgegeven. Echter dien je deze te bevestigen middels een activatiecode. Deze ontvang je als omschrijving van een storting van 0,01. Dit heb je op 05-11 geactiveerd.
Echter is het zodat wij op 31-10 hebben geïncasseerd van het oude rekeningnummer. Nadat wij het geïncasseerd hebben en dit door uw bank is gestorneerd hebben wij u drie herinneringen gestuurd waarop wij geen reactie hebben ontvangen. De factuur ligt inmiddels bij het incassobureau. Wij adviseren u contact op te nemen met het incassobureau voor de verdere afwikkeling van deze vordering. Als het incassobureau ons laat weten dat het bedrag bij hun betaald is zullen wij de aansluiting deblokkeren.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.