Skip to main content

.

Vraag

Ik word onbeschoft behandeld door anonieme medewerkers

• 20 februari 2025
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

de eerste week van mijn kontrakt kon ik niet bellen en internetten door een fout van simyo.

ik heb een week niet lang kunnen bellen, ik heb gesmeekt via whatsapp aan anonieme medewerkers om er naar te kijken. Steeds werd ik afgepoeierd door weer een andere anonieme medewerker. Ik heb 2 maal een kennis moeten vragen en die heeft dan gebeld met Simyo. Ik alleenstaande man, 71 jaar kon immers niet bellen. Eindelijk werd na een week een medewerker ingeschakeld en toen bleek de fout ontdekt te zijn. Ik kreeg geen excuses van Simyo, en ook geen uitleg. Op de eerste factuur word nu wel de kosten berekend van 21 jan tot 1 feb terwijl ik niet kon bellen. Ik vraag aan medewerkers Simyo via Whatsapp of ze die kosten willen terugbetalen, Geen antwoord, Ik krijg geen antwoorden op mijn duidelijke uitleg, het lijkt erop dat medewerkers met opzet zich dom houden.

1. Waarom  heeft Simyo geen klachtenfunctionaris?
  2. Waarom is er geen medewerker van Simyo die mij fatsoenlijk mijn vragen beantwoord via whatsapp of per email?

PS heb al jaren abonnement maar nu ging alles verkeerd bij verlengen, en medewerkers lossen het probleem niet op, 

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

• auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 20 februari 2025

er moet een klachtencommissie zijn voor telefonie bedrijven.

Nergens op de site van Simyo zie ik een adres, email van een klachtenfunctionaris van Simyo

Wie weet het adres en telefoonnummer waar ik  een officiele klacht kan indienen over Simyo factuur en anonieme medewerkers?

JanD
  • Consultant
  • 784 reacties
  • 20 februari 2025

Beste ​@johannesgerrit , zie onderstaande link:

Klacht indienen

Succes.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1726 reacties
  • 21 februari 2025

Hoi ​@johannesgerrit,

Bedankt voor uw bericht. Wat een vervelende situatie. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u een week lang zonder werkende telefoonverbinding zit, zeker niet als trouwe klant en helemaal niet zonder een duidelijke uitleg of compensatie. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Ik begrijp dat u zich niet gehoord voelt en dat de communicatie met onze medewerkers niet naar wens is verlopen. Uw ervaring nemen we zeer serieus, en ik zal dit intern verder laten onderzoeken. 

Ik zie dat er inmiddels een vergoeding is doorgezet op uw aansluiting. Laat u me weten of u hiermee geholpen bent? 

Groetjes,
Seren

Reageer