de eerste week van mijn kontrakt kon ik niet bellen en internetten door een fout van simyo.
ik heb een week niet lang kunnen bellen, ik heb gesmeekt via whatsapp aan anonieme medewerkers om er naar te kijken. Steeds werd ik afgepoeierd door weer een andere anonieme medewerker. Ik heb 2 maal een kennis moeten vragen en die heeft dan gebeld met Simyo. Ik alleenstaande man, 71 jaar kon immers niet bellen. Eindelijk werd na een week een medewerker ingeschakeld en toen bleek de fout ontdekt te zijn. Ik kreeg geen excuses van Simyo, en ook geen uitleg. Op de eerste factuur word nu wel de kosten berekend van 21 jan tot 1 feb terwijl ik niet kon bellen. Ik vraag aan medewerkers Simyo via Whatsapp of ze die kosten willen terugbetalen, Geen antwoord, Ik krijg geen antwoorden op mijn duidelijke uitleg, het lijkt erop dat medewerkers met opzet zich dom houden.
- Waarom heeft Simyo geen klachtenfunctionaris?
- Waarom is er geen medewerker van Simyo die mij fatsoenlijk mijn vragen beantwoord via whatsapp of per email?
PS heb al jaren abonnement maar nu ging alles verkeerd bij verlengen, en medewerkers lossen het probleem niet op,