Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Ik probeer sinds een paar dagen op te zeggen om de inflatiecorrectie (die dus NIET conform hun eigen Algemene voorwaarden is). Maar krijg tot op heden nul reactie.
WhatsApp nul reactie
Email webcare nul reactie
Twitter nul reactie
Boete om te vertrekken of niet ben helemaal klaar met Simyo en gezien er nul reactie komt wordt mijn nummer voor mijn gevoel gegijzeld tot het einde van mijn contract. Altijd trouw klant maar met deze actie wil ik geen klant meer zijn. 😐
Kom gewoon met een voorstel of reactie anders is die 8.4 voor beste provider gewoon een wassen neus.
Bedankt voor je bericht. Jammer om te zien dat je om deze reden wilt opzeggen.
Het is drukker dan normaal waardoor de wachttijden kunnen oplopen, onze excuses hiervoor. Eerder vandaag hebben wij gereageerd op jouw bericht via Twitter. Ik stel voor om het contact via 1 kanaal te laten verlopen om verwarring te voorkomen.
Echter hoef je voor het opzeggen van jouw contract niet perse contact op te nemen met onze klantenservice aangezien je zelf kan opzeggen via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement > Abonnement opzeggen. Als je nog een contract hebt lopen kan je opzeggen door middel van een afkoopsom. Ben je contractvrij, dan betaal je geen afkoopsom. Ook kan je er inderdaad voor kiezen om een bestelling te plaatsen bij een andere provider met nummerbehoud. Je kan dan jouw Simyo nummer meenemen en de opzegging bij ons wordt dan achter de schermen geregeld.
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
8 reacties
A
Anonymous
0 reacties
29 september 2023
Hallo @Grandmasg wacht s.v.p. de reactie van een moderator af vandaag.
De inflatiecorrectie op zich is geen reden om binnen je contract gratis op te kunnen zeggen, zie de voorwaarden.
Ben je buiten je contract, kun je opzeggen met 1 maand opzegtermijn.
Als je overstapt met nummerbehoud naar een andere provider, regelt die provider de overstap en wordt je abo bij Simyo door je nieuwe provider opgezegd.
De standaard teksten die ze hier plaatsen wijzen naar de "nieuwste” algemene voorwaarden op de website, deze zijn anders dan algemene voorwaarden die meegestuurd zijn met het contract.
"De wijzigingen in de algemene voorwaarden betekenen feitelijk een wijziging van de bestaande overeenkomst.”
En zo als ik al eerder zei .. betaal liever de boete dan te blijven maar het blijft gewoon stil..
A
Anonymous
0 reacties
29 september 2023
Grandmasg schreef:
Hoi @JanD ,
“klikte per ongeluk op het beste antwoord” 😅
En zo als ik al eerder zei .. betaal liever de boete dan te blijven maar het blijft gewoon stil..
Ga er maar vanuit dat vandaag een moderator, een medewerker van Simyo zal reageren.
Bedankt voor je bericht. Jammer om te zien dat je om deze reden wilt opzeggen.
Het is drukker dan normaal waardoor de wachttijden kunnen oplopen, onze excuses hiervoor. Eerder vandaag hebben wij gereageerd op jouw bericht via Twitter. Ik stel voor om het contact via 1 kanaal te laten verlopen om verwarring te voorkomen.
Echter hoef je voor het opzeggen van jouw contract niet perse contact op te nemen met onze klantenservice aangezien je zelf kan opzeggen via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement > Abonnement opzeggen. Als je nog een contract hebt lopen kan je opzeggen door middel van een afkoopsom. Ben je contractvrij, dan betaal je geen afkoopsom. Ook kan je er inderdaad voor kiezen om een bestelling te plaatsen bij een andere provider met nummerbehoud. Je kan dan jouw Simyo nummer meenemen en de opzegging bij ons wordt dan achter de schermen geregeld.
Dat had ik al gedaan maar krijg via die provider geen afkoopsom of einddatum of wat dan ook. Heb daar nu een annulering naar toe moeten sturen omdat ik anders over mijn 14 dagen bedenktijd heen ga.
😡
Edit: Sluit het topic maar! Hier kom ik ook geen snars verder.
Bedankt voor je reactie. Had je tijdens de bestelling bij de nieuwe provider wel aangegeven dat je per direct naar hun over wilt en je dus bij ons wilt afkopen? Ik zie namelijk dat het verzoek is afgewezen wegens een lopend contract.
Ik hoor graag van je welke optie je hebt aangevinkt tijdens de nieuwe bestelling!
Tariefwijziging buiten contract is inderdaad een geldige grond om direct kosteloos op te zeggen. Meld even bij de ACM dat Simyo je weigert te laten vertrekken.
Mail naar de klantenservice en eis dat ze je nummer vrij geven binnen twee weken zonder kosten op grond van de tariefwijziging. Simyo zal, om dat te kunen weigeren, aan moeten tonen dat de tariefwijziging volgens de voorwaarden in contract & algemene voorwaarden was. Tot op heden is ze dat niet gelukt, aldus elke jurist waar ik het mee besproken heb.
@Jasperv88 , leuk die aannames, maar Simyo zal je niet kosteloos laten vertrekken, en jij mag dan een procedure opstarten om dat voor elkaar te krijgen, en die ga je verliezen, de voorwaarden zijn duidelijk, Simyo(KPN) heeft de inflatie duidelijk genoeg uitgelegd en bewezen dat hun berekening klopt, dus als jou juristen dit kunnen aantonen dat dit niet klopt, start een procedure en hou aub op met trollen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.