Ik wil mijn rekeningnr. wijzigen, maar via Ideal en mijn identifier kan ik geen euro o,o1 aangeven, alleen hele euro's. En er is geen "S" op mijn identifier aanwezig. Hoe kan ik nu mijn nr wijzigen? (zonder dat ik hoef te bellen dus)
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jan Vries,
Wat vervelend dat je geen € 0,01 kan overmaken via internet bankieren. Welke bank heb je? Waarom kan je daar geen 1 cent mee overmaken en wat betekent de 'S' waar je het over hebt?
Als er iets mis is met je identifier, is het handig om even contact met je bank op te nemen om een goede identifier te krijgen. Gaat dat lukken?
Groetjes,
Caspar
Wat vervelend dat je geen € 0,01 kan overmaken via internet bankieren. Welke bank heb je? Waarom kan je daar geen 1 cent mee overmaken en wat betekent de 'S' waar je het over hebt?
Als er iets mis is met je identifier, is het handig om even contact met je bank op te nemen om een goede identifier te krijgen. Gaat dat lukken?
Groetjes,
Caspar
De Triodosbank. De "S" die genoemd wordt als je via Ideal wil betalen, verschijnt daar als instructie van Ideal. Ik denk de S van Send. Met mijn identifier is niets aan de hand; ik kan gewoon internet-bankieren. Via mijn internet-bankieren met mijn identifier moet ik ergens een bedrag aangeven en dan alleen in hele euro's; en dat wil dus niet. Zo kom ik dus niet tot een controlegetal op mijn identifier. En dus geen betaling via Ideal. Punt van mijn vraag was: Hoe kan ik zonder Ideal nu mijn rek.nr. veranderen. Groeten Jan Vries.
Hoi Jan Vries,
Aha, bedankt voor de verduidelijking! We kunnen je bankrekeningnummer ook handmatig aanpassen. Daarom kun je het beste een kopie van je ID of paspoort en een kopie van je bankpas mailen naar klantenservice@simyo.nl. Dan zorgen wij dat dit bij onze financiële afdeling terechtkomt, zodat zij je bankrekeningnummer kunnen wijzigen. Vind je dat een goed idee?
Groetjes,
Samantha
Aha, bedankt voor de verduidelijking! We kunnen je bankrekeningnummer ook handmatig aanpassen. Daarom kun je het beste een kopie van je ID of paspoort en een kopie van je bankpas mailen naar klantenservice@simyo.nl. Dan zorgen wij dat dit bij onze financiële afdeling terechtkomt, zodat zij je bankrekeningnummer kunnen wijzigen. Vind je dat een goed idee?
Groetjes,
Samantha
Aha, kijk, daar heb ik wat aan. Bedankt Samantha. 🙂
Hoi Jan Vries,
Namens Samantha: graag gedaan! :$
Ik wens je alvast een zonnige dag toe.
Groetjes,
Asma
Namens Samantha: graag gedaan! :$
Ik wens je alvast een zonnige dag toe.
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.