Skip to main content
Beste,



Wil graag een betalingsregeling treffen voor de torenhoge onterechte factuur van maart aangezien jullie niet een klein beetje willen tegemoet komen in de kosten. Daarnaast wil ik weten of het mogelijk is soort van plafond in te stellen dat mijn kosten nooit boven 50 euro uitkomen.
Over de betalingsregeling ga ik niet.



Over een eventuele blokkade instellen kan ik je wel tips geven. Bij Simyo kan dat niet. In de meeste telefoons kan dat wel. Maar er zijn ook apps die dat kunnen. Deze data managers kun je gewoon downloaden in de Play store van Google of in de App store van Apple. 1 daarvan is Onavo count. Advies is om het plafond lager in de stellen dan de grote van je bundel. De data manager apps kunnen soms, i.v.m. rechten afwijken van het daadwerkelijk verbruik al is dat wel minimaal.



Succes verder, Simyo reageert doorgaans binnen 1 werkdag.
Hoi BrittL24,



Welkom op het Simyo forum :)



Ik kan het me voorstellen dat het erg vervelend is dat je een hoge factuur hebt ontvangen. Helaas kunnen we iedere klant maar één keer een coulance geven. Jij hebt in 2015 al een coulance gehad, daarom kunnen we je helaas niet nog een coulance geven.



Je verzoek voor een betalingsregeling heb ik doorgegeven aan onze financiële afdeling. Zij nemen binnen een week contact hierover met je op.



Je kunt op Mijn Simyo helaas geen plafond instellen, maar gelukkig kun je dit in de meeste telefoons wel doen. Daarnaast heeft Ray je nog een paar andere tips gegeven hoe je een limiet in kunt stellen.



Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



Groetjes,

Samantha



@Ray, heel erg bedankt voor je tips! 🙂

Reageer