.

Beantwoord

Ik ontvang nog steeds facturen van een geretourneerde simkaart

  • 25 January 2013
  • 1 reactie
  • 181 Bekeken

Ik ben al jarenlang een klant van Simyo en ben onlangs (december) overgestapt van Prepaid naar Abonnement. Vanwege enige onduidelijkheid over nummerbehoud kreeg ik een nieuwe simkaart toegestuurd en bleek dat ik op deze simkaart en op mijn huidige simkaart een abonnement had afgesloten. Ik heb toen contact met u opgenomen en de nieuw toegezonden ongebruikte simkaart naar u geretourneerd (5 december). Er zou geregeld worden dat dit abonnement kosteloos en direct gestopt zou worden, maar nu ontvang ik alsnog een factuur van deze simkaart en blijkbaar liep het abonnement ook nog, terwijl ik de simkaart niet eens in mijn bezit heb. Afgelopen zondag heb ik hierover een email gestuurd, maar daar wordt niet op gereageerd. Vandaag heb ik twee keer 20 minuten gebeld, waarbij ik bij de eerste keer bellen weg werd geklikt en bij de tweede keer bellen bleven de medewerkers maar in gesprek. Ik hoop dat er nu eindelijk wel eens contact wordt opgenomen en dat er iets gedaan kan worden aan de overbodige kosten die ik ontvang, terwijl ik deze simkaart niet eens in mijn bezit heb!

Matthijs
icon

Beste antwoord door Alex 28 January 2013, 14:37

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Matthijs K,

Ik heb uit onze gegevens kunnen opmaken dat de, hierboven omschreven, situatie klopt. Omdat je de simkaart wel had geactiveerd zijn de aansluiting in rekening gebracht. Dit had niet de bedoeling moeten zijn. Ik wil je daarom vragen het afgeschreven bedrag te storneren. Kun je mij hiervan op de hoogte brengen zodra dit gebeurd is? Ik kan dit vervolgens aan de financiƫle afdeling doorgeven.

Groetjes,

Alex

Reageer