Skip to main content
Ik kan pas nummerbehoud aanvragen 2 maanden voor het eind van mijn vorige abbonement.

Maar ik krijg nu al de facturen, terwijl ik hem nog niet eens gebruik.

Hoe zet ik de facturen stil totdat ik mijn nummerbehoud heb?
Ik denk dat je facturen krijgt omdat je abonnement bij Simyo al is ingegaan. Maar omdat nummerbehoud nog niet mogelijk is, heb je nu een tijdelijk Simyo nummer. En daar betaal je abonnementskosten voor, afhankelijk van het bel/sms pakket dat je hebt gekozen.
kan ik dat tijdelijk stop zetten, want ik kan pas vanaf februari/maart mijn nummerbehoud aanvragen
Ik denk het niet, als nieuwe klant kan je je abonnement cancellen binnen een zekere periode, maar ja dan ben je geen klant meer en kun je dus ook geen nummerbehoud aanvragen...
Hoi Pax,



Wat leuk dat je je vraag hier stelt.



Ik zie dat je inderdaad al een factuur hebt ontvangen. Hier staan echter alleen de aansluitkosten op. Deze kosten worden op je factuur geplaatst zodra je je simkaart activeert. Hoe dan ook komen ze een keer op je factuur;)



Omdat jij nummerbehoud hebt aangevraagd worden je bundel en je abonnement pas actief als je nummer is over gezet. Voor die tijd ga je hier ook nog niet betalen. Als je nummer pas in mei kan worden overgezet, krijg je eerst nog een aantal lege facturen. Niets aan het handje dus:) Je hoeft je aansluiting niet te annuleren en je facturen niet stil te zetten.



Heb ik je vraag zo beantwoord?



@Scotsman dank voor het meedenken:D Voor de volledigheid; voor een tijdelijk nummer betaal je geen abonnementskosten. Mits je tijdens je het bestelproces nummerbehoud aanvraagt. Doe je dat namelijk niet, dan wordt het tijdelijk nummer niet gezien als tijdelijk. En start je volledige abonnement inclusief bundels bij de activatie van je simkaart.

Reageer