.

Beantwoord

Ik kan vanaf 18 dec niet bellen omdat ik ben geblokeerd.

  • 19 January 2013
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Badge
hallo,

Ik kan vanaf 18 dec niet bellen met mijn telefoon. 1 week ervoor heb ik de schulden voldaan bij imnederland van aug en sept heb er een mail na toe gedaanĀ  met de betaling inclusief betalingskenmerk. Maar ik wordt maar niet weer aan gesloten. Ik heb imnederland eenaantal mails gestuurd ik heb na simyo een aantal mail gestuurd die zouden het uitzoeken dit is inmiddels alweer 1,5 week geleden tot nu toe geen reactie. Ik weet het niet meer. Vorige kreeg ik een verzoek om okt te betalen heb ik ook netjes gedaan weer een mail gestuurd met printscreen van de gedane betaling weer niets van gehoord.
Je wilt niet weten hoe ik hier van baal. ik kan jullie niet bellen want ik heb geen vast telefoon en ook niemand inde buurt om de telefoon te gebruiken dus het moet iederkeer via mail. LEZEN JULLIE WEL EENS DE MAIL. Kijken of jullie iets voor me kunnen betekenen.!!!!!!!!!!! Graag antwoord terug.
Ik weet een ding zeker dt is geen reclame voor jullie.

Karin van Oosten
icon

Beste antwoord door Alex 22 January 2013, 13:03

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi koentje,

De financiƫle afdeling heeft inmiddels doorgekregen dat de vorderingen betaald zijn en afgesloten. De aansluiting is daarom ook al geactiveerd. Ik zie ook dat er gebruik is gemaakt van de aansluiting. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen we het graag.

Groetjes,

Alex

Reageer