.

Beantwoord

Ik kan niet bellen

  • 30 October 2012
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

Ik kan inmiddels al een week of drie niet meer bellen, smsen en internetten. Het bleek dat ik een rekening niet had betaald na veel zoekwerk. Ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen en te mailen maar ik krijg gewoon geen reactie. Nu is het al een tijd geleden betaald, maar nog steeds kan ik niet bellen. Ik snap niet waarom ik jullie niet gewoon kan bereiken. Via de mail kreeg ik een mail terug dat het druk was bij simyo en dat het dus wat langer duurde voor ik antwoord kreeg ( hier staan normaal gesproken 3 dagen voor). Ik wacht al twee weken op een reactie. Daarnaast proberen wij steeds de klantenservice te bellen maar dat duurt zo lang dat we nog nooit iemand te pakken hebben gekregen. Inmiddels ben ik hier wel gefrustreerd over. Graag zo snel mogelijk een reactie!

Groeten Rikst
icon

Beste antwoord door Wayne 31 October 2012, 11:34

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Rikst,

Wij hebben jouw aansluiting per direct gedeblokkeerd. Zou je jouw toestel helemaal uit en vervolgens weer in kunnen schakelen? Hierna zou je weer gebruik van jouw aansluiting moeten kunnen maken.

Reageer