Skip to main content
Beste,



2 dagen geleden heb ik handmatig mijn factuur van €85,26 betaald. Tot mijn grote schrik zag ik dat dat niet de bedoeling was! Het bedrag is nu wel afgeschreven met alles erbij..nu ik krap bij kas zit en het natuurlijk niet terug kan boeken heb ik dan zomaar 85euro weggegooid? Of kan er als nog iets geregeld worden?

Want omdat het me enige geld was kan het nu niet automatisch geïncasseerd worden..



Graag een reactie,

Carrera
Hoi Carrera,



Welkom op het Simyo Forum:)



Dat is vervelend. Ik heb jouw aansluiting er direct even bij gepakt. De handmatige betaling kan ik daar niet direct terug vinden.

Per mail heb ik je een instructie gestuurd hoe je mij een printscreen kan sturen van de betaling. Zo kunnen we de de betaling makkelijk terug vinden.:D

Je kunt op de mail reageren.



Als wij de betaling hebben gevonden kunnen we het bedrag terugstorten. Is alles zo duidelijk?
Hallo Ruud!



Dankjewel voor de reactie. Bijgevoegd in de mail van afzender: webcare@simyo.nl

stuur ik u de printscreens van mijn betalingen.



Met vriendelijke groet,

Carrera van Zanten
Hoi Carrera,



Graag gedaan. Ik heb je e-mail voorbij zien komen:D De e-mail is doorgestuurd naar ons financiële collega's.



Zojuist ben ik nog even naar één van de dames toegelopen. Ze heeft je betaling gevonden en zal het bedrag terug storten.:$

Ik durf niet te zeggen hoe snel het weer op je rekening staat. Hier kan soms even over heen gaan.



Laat je het weten als het bedrag binnen is?

Reageer