Hoi,
Ik ben niet werkzaam bij Simyo maar kan je als klant, hopelijk, wel vast een beetje op weg helpen met de vraag waarom het zo hard is gegaan.
Lees om te beginnen deze blog even door om te weten welke app de boosdoener was en hoe je zelf maatregelen kan nemen. Simyo kan en mag namelijk niet zien waaraan je MB’s opgaan, allen hoeveel en wanneer. Hou er ook rekening mee dat Simyo de gegevens met vertraging ontvangt. Wat wel realtime is zijn de 80 en 100% berichten over je verbruik. Heb je die niet ontvangen of misschien gemist?
Een blokkade voor hoogverbruik wordt ingesteld bij € 100 per 24u of € 250 per week. Het kan dus zijn dat je minder dan € 100 per 24u hebt verbruikt en daarom niet bent afsloten voor uitgaand verkeer.
Een Simyo medewerker is te herkennen als moderator en zal hier zeker reageren. Wacht hier verder ook nog even geduldig op.
Hoi deemiee,
Super balen dat dit gebeurd is! Ik raad je zeker aan de links van Ray door te nemen en te achterhalen wat er precies is gebeurd. Heb je de sms'jes wel ontvangen van Simyo?
Kun jij mij een privébericht sturen met jouw adresgegevens? Thanks Ray!
Groetjes,
Daisy