Skip to main content
Zoals meerdere mensen op het forum, heb ik ook tot mijn grote schrik een rekening van ruim 200 euro binnen gekregen voor de maand juli. De kosten zijn gemaakt buiten mijn internetbundel en onder andere op tijden dat ik aan het slapen was. Ik ben bang dat dit automatische updates zijn geweest. Normaal gesproken krijg ik altijd een waarschuwing als ik 80% of 100% van mijn bundel heb verbruikt, maar deze maand heb ik niets ontvangen..



Wat kan ik doen?! Ik kan deze rekening eigenlijk niet veroorloven en als ik had geweten dat het zo hoog op was gelopen had ik het gelijk gestopt..
Hoi Sproet,



Jeetje zeg wat vervelend dat je geen waarschuwing per sms hebt ontvangen. Ik kan het inderdaad terugzien. Dit was eenmalig en je zal in augustus weer waarschuwing sms'jes ontvangen. Mijn excuses hiervoor.



Ik zal ervoor zorgen dat je de buitenbundelkosten voor het internet niet hoeft te betalen. Ik kan helaas de factuur niet meer aanpassen, dus we gaan het bedrag terugbetalen nadat de factuur is geïncasseerd. Dit gaat om een bedrag van € 195,74.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Caspar
Hi Caspar,



Bedankt voor de reactie en erg fijn dat jullie het zo oplossen! Hartstikke bedankt daarvoor...



Ik heb alleen nog niks ontvangen. Kan dat kloppen? De factuur is al wel geïncasseerd (op de reguliere incassodatum).



Nogmaals bedankt voor de hulp en vriendelijke groet,



Nick
Hey Spoet,



Graag gedaan, namens Caspar 🙂 Het bedrag krijg je waarschijnlijk volgende week teruggestort. Ik zeg 'waarschijnlijk' omdat het grofweg drie weken duurt eer de terugboekingen doorkomen. Maar geen zorgen: het komt allemaal op zijn pootjes terecht.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Jihane
Hey Jihane,



Nee geen vragen. Het is helemaal duidelijk zo. Jij ook bedankt! :)



Groeten,



Nick
Hi Nick,



Super 🙂 Geniet van je weekend!



Groetjes,

Jihane

Reageer