Hoi Jack,
Ik heb gelijk even meegekeken naar jouw aansluiting. Ik zie dat je maandelijkse internetbundel op 14 april om 17:23 helemaal was verbruikt. Gelukkig had je op 12 april alvast 500MB bijgekocht dus die is ingegaan vanaf 14 april 17:23. Op 18 april was de 500MB bundel helemaal verbruikt om 01:08, vervolgens heb je van ons gratis 1000mb gekregen die je op 26 april om 08:14 hebt geactiveerd.
De kosten die je hebt gemaakt zijn van internetsessies tussen 18 april (nadat de 500mb op was) en 26 april (voordat de extra 1000MB was geactiveerd. Er is dus niet iets mis gegaan, de kosten zijn wel terecht. Mocht je een regeling voor de factuur willen treffen kun je mij een privébericht sturen met jouw gegevens.
Groetjes,
Daisy
Ik zie dat mijn contract om verlenging vraagt, twijfel nu wat ik ga doen, hoopte dit op te kunnen lossen als eenmalige vergissing, kijn nu even naar andere providers.
Vriendelijke groet, Jack.
Ik zie dat mijn contract om verlenging vraagt, twijfel nu wat ik ga doen, hoopte dit op te kunnen lossen als eenmalige vergissing, kijn nu even naar andere providers.
Vriendelijke groet, Jack.
Als behulpzame klant informeer je graag over verlengen:
Bij Simyo hoef je niet te verlengen. Na een jaar wordt een jaarabonnement automagisch maandelijks opzegbaar, terwijl de prijs hetzelfde blijft. Je kunt abonnementen soms wel met 1 jaar verlengen voor extra korting, maar dat kan maar 1 keer en daarna wordt het abonnement alsnog automagisch maandelijks opzegbaar. Op dit moment is verlengen met 1 jaar niet voordeliger dan veranderen naar bundels, die voor jou normaal al beschikbaar zijn.
Rond kijken naar andere providers kan altijd. Als ik daarin een tip mag geven: Let ook op wat providers doen nadat een bundel op is en neem dat mee in je keuze.
Heb een keer hetzelfde gehad bij een andere provider, was ook een stomme fout toen, zijn we gelukkig wel uitgekomen telefonisch.
Met vriendelijke groet, Jack.
Hoi Jack,
Wat Groentjuh aangeeft klopt inderdaad wat verlengen betreft, je bent natuurlijk nergens toe verplicht.
Thanks Groentjuh!
Groetjes,
Daisy
Beste,
Afgelopen zaterdag ben ik onverwacht over mijn internetbundel heen gegaan. Ik heb direct MB’s bijgekocht toen ik hier achterkwam maar had toen al kosten gemaakt.
Ik had wel een melding gehad dat 80% van mijn internetbundel op was maar dat er dan geen melding komt wanneer het volledig op is voelt een beetje scheef. Natuurlijk is het stom van mij om eroverheen te gaan maar ik was mij hier dus niet volledig van bewust en ben nogal geschrokken van de kosten…
Ik hoop heel erg dat jullie mij verder kunnen helpen. Is het anders mogelijk privé contact op te nemen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Daantje
Hoi Daantje,
Ik zie dat de sms is verstuurd op 18 juli om 16:07 dat de hele bundel op was, die moet je ook binnen hebben gehad. Ik zie dat we je in april nog tegemoet zijn gekomen in de toen gemaakte kosten. We mogen je eigenlijk niet keer op keer tegemoet komen in de kosten, als je een regeling wilt treffen voor de factuur kan je me een privébericht sturen.
Groetjes,
Daisy