Beste lezer,
Ik zet even de vraag ook op het forum. Ik ben laatst overgestapt naar Simyo en ben er tot nu toe wel tevreden mee geweest alleen ben ik vandaag echt geschrokken over een sms die ik kreeg. Ik kreeg in de ochtend een sms binnen dat vanwege hoge kosten mijn simkaart is geblokkeerd. Ik ben dus echt enorm geschrokken over de kosten. Ik ben 17 jaar oud en dus minderjarig en dat maakt mijn moeder nog verantwoordelijk voor mijn abonnement. Ik weet wel dat er laatst een factuur is binnengekomen over kosten die ik al eerder had gemaakt omdat ik ook zonder bedoeling buiten mijn bundel zat omdat ik nieuw ben bij een provider waarbij 4G niet gelijk stopt. Dat was voor mij de eerste keer dat ik extra kosten kreeg en wou dit echt weer voorkomen. Als het goed is, is dat bedrag al afgeschreven. Alleen snapte ik totaal niet hoe er nu zulke hoge kosten zijn gemaakt. Ik heb dus op de Mijn Simyo app gekeken en heb gezien dat vanaf 23 November mijn bundel was opgegaan alleen heb ik daar nooit een sms over gekregen. Ik heb dus geen melding gehad van dat er 80% van mijn bundel is verbruikt en geen melding gehad dat mijn bundel 100% is verbruikt. Ik had dus niet kunnen weten dat ik buiten mijn bundel ging. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt en baal er zeer van.
Ik hoor graag terug van jullie!
Met vriendelijke groet,
SW