Skip to main content
Goedemiddag,



Ik kreeg net een melding dat mijn nr is geblokkeerd, heb automatische incasso, maar dat is kennelijk niet gelukt terwijl er wel genoeg op de rekening staat.

heb het inmiddels via de simyo site gedaan (ideal buckaroo)

Wanneer word ik weer aangesloten en hoe kan ik dit voorkomen? nogmaals er staat genoeg op de rekening.



Groetjes
Hoi burbo,



Wanneer je je factuur hebt betaald, wordt je aansluiting vervolgens binnen drie werkdagen automatisch gedeblokkeerd.

Ik zie dat dit inmiddels vanochtend is gebeurd, wanneer je je telefoon even uit/aan zet, kan je weer gebruik maken van je 06-nummer.



Ik zie dat we bij de storno op 6-9 van de factuur juli de code "AM04" terug hebben gekregen, dit betekent: Insufficient funds - Saldo tekort. Oftewel toentertijd was je saldo toch even niet toereikend :)



Heb ik hiermee je vraag beantwoord?

Reageer