Ik heb het abonnement van onze stiching op 10 september 2024 opgezegt en hier een bevestigingsmail voor ontvangen met de melding “Je abonnement wordt op 10-10-2024 beëindigd.”.
Helaas blijven er betaalverzoeken binnen komen en ik heb geen idee waarvoor. Het is niet meer mogelijk om in te loggen met het oude telefoonnummer (
Blijkbaar is https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-app-63/waarom-kan-ik-na-het-beeindigen-van-het-abonnement-niet-meer-inloggen-op-mijn-simyo-40697?tid=40697&fid=63 nog steeds van toepassing) en communicatie via de website chat is ook nooit beschikbaar.
Dus nu maar via mijn prive account ingelogd om te achterhalen waarom we bestookt blijven met betaalverzoeken..
Beantwoord
Ik heb mijn abonnement opgezegd. Waarom ontvang ik nog betaalverzoeken?
Beste antwoord door Ashley
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
In de betaalherinnering kan je terugzien om welke factuur en telefoonnummer het precies gaat. Ik kijk graag even met je mee. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?
Groetjes,
Ashley
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.