Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Ik heb me geabonneerd op de eSIM-lijn alleen voor data, ik wil geen belminuten en de prijs van het pakket is 3 euro. Waarom is het bedrag nu 18,40 euro?
Ik heb me geabonneerd op de eSIM-lijn alleen voor data, ik wil geen belminuten en de prijs van het pakket is 3 euro. Waarom is het bedrag nu 18,40 euro?
Hallo @Omar Al-aqab , Simyo kent geen datasimabo met een 097-nummer.
Simyo kent alleen maar abo's met een 06-nummer, belminuten en internet, te gebruiken in een mobiel.
Als je de simkaarft voor uitsluitend datatoepassingen wilt gebruiken, bijvoorbeeld in een mifirouter, ben je bij Simyo aan het verkeerde adres en kun je beter bij KPN zijn, die wel uitsluitend datasims verkoopt.
Verder ben je waarschijnlijk in de loop van de maand oktober klant geworden, dan betaal je op deze factuur de rest van oktober achteraf en de maand november vooruit, vandaar het wat hogere bedrag dan dan het per maand kost.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.