Skip to main content

.

Ik heb zonet gezien dat mij een rekening van ongeveer 150€ staat te wachten doordat ik teveel data heb verbruikt. Ik had de sms van 80% verbruikt gezien en heb vervolgens mijn abonnement verhoogd, was er vanuit gegaan dat dit direct zou gebeuren. Stom van mezelf natuurlijk maar ik ben al erg lang klant en vind dit bedrag echt niet in verhouding staan tot de overschrijding. Hoop dat er iets van een coulance regeling is?

Wat bedoel je met “ik heb mijn abonnement verhoogd”?
Aanpassen van je bundels gaat volgens mij pas de volgende maand in.

Coulance regelingen worden bepaald door de moderators, die maandag weer aanwezig zijn.

Hoi @HarryNuts

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat er hoge kosten zijn gemaakt. Wij sturen altijd twee waarschuwing sms'jes bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Je geeft aan deze wél ontvangen te hebben, het is verstandig om de in de toekomst actie te ondernemen wanneer je het laatste sms'je ontvangt. Dit kun je doen door bijvoorbeeld je internet uit te zetten. Op die manier voorkom je dat er hoge kosten worden gemaakt. 

Zoals @wimj12 aangeeft gaat een bundelwijziging altijd de 1e van de volgende maand in. Hier word je ook over geïnformeerd in de e-mail over de bundelwijziging. Als je mij even een privé bericht stuurt met het 06-nummer en jouw persoonlijke gegevens kijk ik met je mee. Wellicht kan ik dan ook iets betekenen voor de kosten die zijn gemaakt. 

Groetjes,
Seren

Reageer