Ik heb zonet gezien dat mij een rekening van ongeveer 150€ staat te wachten doordat ik teveel data heb verbruikt. Ik had de sms van 80% verbruikt gezien en heb vervolgens mijn abonnement verhoogd, was er vanuit gegaan dat dit direct zou gebeuren. Stom van mezelf natuurlijk maar ik ben al erg lang klant en vind dit bedrag echt niet in verhouding staan tot de overschrijding. Hoop dat er iets van een coulance regeling is?
Wat bedoel je met “ik heb mijn abonnement verhoogd”?
Aanpassen van je bundels gaat volgens mij pas de volgende maand in.
Coulance regelingen worden bepaald door de moderators, die maandag weer aanwezig zijn.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat er hoge kosten zijn gemaakt. Wij sturen altijd twee waarschuwing sms'jes bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Je geeft aan deze wél ontvangen te hebben, het is verstandig om de in de toekomst actie te ondernemen wanneer je het laatste sms'je ontvangt. Dit kun je doen door bijvoorbeeld je internet uit te zetten. Op die manier voorkom je dat er hoge kosten worden gemaakt.
Zoals
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.