Goedenavond,
Ik kreeg zojuist een SMS dat mijn nummer was geblokkeerd omdat ik in een hele korte tijd heel veel over mijn bundel ben gegaan. bijna 200 euro!! Ik schrok hier wel heel erg van en zeker omdat ik zag op de simyo app dat deze kosten zijn gemaakt in een tijdsbestek van 35 minuten. Ik heb af en toe slecht internet in mijn kamer daar waar mijn bed staat op de zolder en daarvoor gebruik ik soms mijn databundel om op het web te surfen, op discord te zitten en spotify aan te zetten. Ik wilde een aflevering kijken van een serie en was daarom zojuist ook naar de woonkamer gegaan waar de wifi het wel prima doet en kreeg toen een SMS over dat mijn nummer word geblokkeerd vanwege hoge buitenbundelkosten in een korte tijd. Ik ben toen ook even kijken naar of ik die sms had gekregen van 100% verbruikt, en die heb ik gehad maar die heb ik denk ik gemist wat ook heel stom van mij is geweest, ik heb misschien op een site gezeten die dan waarschijnlijk heel veel MB’s verbruikt omdat ik weet dat spotify en discord weinig verbruiken per uur. Ik kijk ook nooit films of lang videos op 4G omdat ik weet dat dat superveel MB’s opvreet. Ik Ik heb op dit moment een ruime bundel van 30000GB (vanwege mijn aansluiting met KPN) en er is \1 dag geweest deze maand waarop ik per ongeluk 7GB gebruikte omdat ik iets downloadde op 4g (wat heel dom van mij was!). Ik ben ook een student en ik vind een plotselinge rekening van zoveel geld in 1 uur erg schrikbarend zegmaar. Ik heb nu ook mijn 4g uitgezet op mijn mobiele telefoon zodat er niet eventueel op de een of andere manier nog meer buitenbundelkosten kunnen komen deze maand (die bij mijn abonnement nog 1 dag duurt). Is er een manier om mij te helpen met dit probleem en om deze kosten kwijt te schelden?
Met vriendelijke groet,
Yiwei