Beste Simyo,
Voorgaande keren heb ik keurig een sms ontvangen dat mijn bundel op was en of ik extra mb’s bij wilde kopen. Dit heb ik keurig gedaan. Echter schrik ik me nu dood. Ik heb geen sms gekregen dat mijn extra mb’s op waren en ben dus 100,- over mijn bundel gegaan.
Ik heb al een keer eerder dit jaar gehad dat ik geen sms had ontvangen dat mijn bundel op was. Erg vervelend.
Hopelijk kunnen we tot een oplossing komen, want ik had veel liever extra mb’s bij gekocht dan dit te zien.
Geaag hoor ik van jullie!
Bladzijde 1 / 1
Hoi Petra,
Wat vervelend dat je geen sms'jes van ons hebt ontvangen!
Ik heb even gekeken en het lijkt erop dat ze wel gewoon zijn verstuurd. Heel gek! Maar ik snap dat het niet de bedoeling was om deze kosten te maken, dus ik stuur je even een privéberichtje met betrekking tot je factuur
Kan ik verder nog iets voor je doen?
Groetjes,
Bas
Wat vervelend dat je geen sms'jes van ons hebt ontvangen!
Ik heb even gekeken en het lijkt erop dat ze wel gewoon zijn verstuurd. Heel gek! Maar ik snap dat het niet de bedoeling was om deze kosten te maken, dus ik stuur je even een privéberichtje met betrekking tot je factuur
Kan ik verder nog iets voor je doen?
Groetjes,
Bas
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.