.

Beantwoord

Ik heb geen VriendenDeal korting gehad. Klopt dat?

  • 8 January 2018
  • 9 reacties
  • 127 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Heb ik gezien dat er bestaat een Simyo actie VriendenDeal. Een vriend van mij heeft zowiezo een klinere simkaart nodig en dus na overleg, heb ik de link gestuurd naar mijn vriend ook om te overstappen van Vodafone naar jullie. Maar ik vermoed dat hij is dat vergeten (?) te noemen tijdens het bestelling (?). [afgelopen weekeind] - Zou jullie a.u.b. kunnen bekijken of het is misgegaan / toch gelukte?

Alvast zeer bedankt!

Sonny
(telefoonnummer verwijderd door moderator vanwege privacy)
icon

Beste antwoord door Asma 9 January 2018, 09:22

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Dumascon,

Super leuk dat je vriend klant van ons is geworden! Het is natuurlijk erg mooi meegenomen om de bestelling via de VriendenDeal te plaatsen.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt, maar zie helaas niet dat er een bestelling is geplaatst via jouw VriendenDeal link. Kun je mij een privé bericht sturen met daarin het telefoonnummer van je vriend? Ik zoek dan voor jullie uit of ik de korting alsnog kan toevoegen.

Het telefoonnummer dat je had toegevoegd in je bericht is eerder verwijderd door een moderator. Het is namelijk niet toegestaan om privé gegeven te delen op dit openbaar Forum.

Groetjes,
Asma
Badge
Hi Asma,

Bedankt voor je bericht. Het telefoon nummer (Vodafone) van mijn vriend is: ****. Hij is niet zo technische handig en ik vrees het is misgegaan.

Zeer bedankt in voor de extra moeite!
Groetjes,
Sonny

(06-nummer verwijderd door moderator vanwege privacy)
Reputatie 7
Badge +6
Lees het bericht van Asma nog eens goed door😉
@dumascon verwijder beide 06 nummers ajb.
Gelieve geen privégegevens te delen op het forum wordt aangegeven.
Badge
Beste Simyo,

Hoe stuur ik een 'privébericht' als antwoord (bvb. aan Asma) ?
Bedankt.

Ah --- net gevonden in de forum... ik zie het nú. (Dus geen antwoord nodig)
Klik op de gebruikersnaam van Asma, daarna volgende pagina op bericht.
Badge
Bedankt Friesian. Heb ik mijn eerste privébericht net verstuurd;-)
Beste @dumascon is je bekend hoe het werkt om tekst aan te passen? (Zolang het kan.)

Je kunt lastig worden gevallen.
Reputatie 6
Badge +5
Hi dumascon,

Ik hoor zojuist dat Asma je privébericht inmiddels heeft opgepakt. Het zou dus allemaal goed moeten komen 😉 Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het graag.

Friesian, bedankt voor het helpen!

Groetjes,
Niels

Reageer