Skip to main content
Mijn afgelopen factuur van november was tot mijn verbazing zo extreem hoog, dat ik deze niet in een keer kan betalen. Daarom vraag ik hier graag een betalingsregeling voor aan. Kunt u mij laten weten hoe dit verder in zijn werk gaat? Groet, Dewi
Hoi dewivh,



Welkom op het Forum!



Wat vervelend dat je factuur zo hoog is uitgevallen! Ik snap heel goed dat je hier een betalingsregeling voor zou willen treffen.



Ik heb om deze reden een verzoek voor je ingediend bij onze financiële afdeling. Binnen zeven werkdagen zal één van mijn collega's contact met je opnemen om de betalingsregeling te bespreken.



Ik zie trouwens dat je factuur hoger uit is gevallen door internetverbruik buiten je bundel. Inmiddels heb jij je internetbundel verhoogd, om verbruik buiten je bundel te voorkomen. Dat is heel fijn! Mocht je internetbundel toch opraken, dan krijg je een waarschuwingssms als je 80% en 100% van je bundel verbruikt. Je kunt hierna 500 MB bijkopen voor € 5,00 via Mijn Simyo. De MB's gaan direct in.



Laat je het mij weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Asma
Beste Asma,



Enorm bedankt voor je snelle antwoord.

Ik zal het bericht van de financiële afdeling afwachten.



Met vriendelijke groet,



Dewi
Hoi dewivh,



Namens Asma, graag gedaan! 🙂 Als je nog andere vragen hebt, laat je dit dan weten?



Groetjes,

Samantha

Reageer