Skip to main content
Hoi ik zag dat mijn factuur voor deze maand en de volgende torenhoog is. Dit komt doordat ik buiten bundel heb ge internet .

Ik heb sinds kort een nieuwe smartphone en totaal niet aan gedacht dat ik een bundel met internet had moeten nemen. Mijn oude mobile had geen internet vandaar.

Hoe moet ik in vredesnaam deze facturen betalen?

HELP!
Hallo Chocolademelk,



Welkom op het Simyo Forum.



Hopelijk heb je nu het internet uitgezet in mijn Simyo of een bundel aangevraagd.

Hoe je in vredesnaam de factuur moet betalen is heel simpel. Via automatische incasso en als dit niet lukt via ideal.

Bij Simyo is het eigenlijk niet mogelijk om de factuur in termijnen te betalen.

Dit kan wel bij het Incassobureau IMnederland. Maar dan wordt ook je aansluiting afgesloten en ben je meer als 40 euro buitengerechtelijke incassokosten kwijt en heraansluit kosten. Dit kan in totaal rond de 60 euro zijn. Weet de tarieven niet exact.



Sorry dat er geen beter nieuws is. Misschien had je van te voren iets meer onderzoek kunnen doen of beter laten informeren door de telefoonwinkel?
Hoi chocolademelk, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat vervelend dat je niet door had dat je voor internet een aparte bundel nodig had. Voor dit soort speciale gevallen hebben we ingesteld dat klanten een sms ontvangen met een waarschuwing dat je internet verbruik zónder internetbundel en dat je het beste de internet optie uit kunt zetten óf een bundel moet aanschaffen. Ik heb het opgezocht en deze heb je in de afgelopen maanden ontvangen. Erg jammer dat je deze berichten waarschijnlijk over het hoofd hebt gezien.



Je hebt zo te zien contact gehad met onze klantenservice met het verzoek om een betalingsregeling te treffen. Ze willen nog samen met je naar de factuur kijken en hebben daarom telefonisch contact met je opgenomen. Ze kregen je helaas niet te pakken en willen toch graag weten wanneer je beschikbaar bent. Zou je dat mij willen laten weten of in reactie sturen van onze e-mail van de klantenservice?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je hulp, maikel.twinnie!

Reageer