Hi Maikel,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat ontzettend balen dat je zonder dat je het wist buiten je bundel bent gegaan! Ook vreemd dat je de sms'jes niet hebt ontvangen. In ons systeem is namelijk te zien dat de sms ter waarschuwing van 100% verbruik van de bundel wel correct is verstuurd (op 27-12-2020 om 15:06:15). Het kan zijn dat jouw inbox te vol was om nieuwe berichten te kunnen ontvangen. Dit is eenvoudig op te lossen door een aantal oude sms'jes te verwijderen.
Ben je er al achter waardoor je zoveel MB's hebt verbruikt? Het is namelijk altijd belangrijk in dit soort situaties om te achterhalen waar het verbruik vandaan komt zodat je kan voorkomen dat je nog een keer teveel MB's verbruikt. Wij hebben een blog samengesteld bestaande uit een heleboel handige tips. Ik raad je aan dit blog op een rustig moment goed door te nemen.
Tot slot was jouw vraag of er iets aan de rekening gedaan kon worden. Ik zou je willen verzoeken mij een privébericht te sturen met daar in jouw adresgegevens en e-mailadres ter controle. Dan zal ik voor je nagaan of wij nog iets voor je kunnen betekenen.
Groetjes,
Tessanne