Vanochtend kreeg ik een mail van Symyo, waarin mij mij werd medegedeeld dat een factuur voor mij was klaargezet met datum 24-8-2018. Het bedrag van die factuur is maar liefst 167,88! Vanaf juni begon mijn rekening , die normaal 10 euro is, te stijgen naar 49,68 naar nu maar liefs 167,88 euro. Het blijkt te maken te hebben met internetten buiten de bundel, waarvoor ik helaas geen waarschuwingen heb gehad. Uiteindelijk bleek het een app te zijn, die ik vanaf juni veel gebruikt heb en die een hoog internetverbuik heeft veroorzaakt buiten mijn wifi verbinding om en daardoor bleek ik opeens, voor het eerst sinds ik simyo heb (ben al jarenlang een tevreden gebruiker en mijn dochter gaat het nu ook gebruiken) buiten mijn bundel gegaan en helaas nogal fors ook en helaas komt het ook nog eens heel erg slecht uit. Zoals gewoonlijk bijna. Het is absoluut veroorzaakt door mijn eigen gedrag. Het is mobiel internet gebruik geweest, gewoon thuis en ik heb ook direct de adviezen van de website van Simyo opgevolgd om datalimiet in te stellen op mijn Androidtelefoon, om herhaling te voorkomen, want dit is wel een beetje zuur. Maar:
- Klopt het dat ik geen sms heb gehad ter waarschuwing?
- Is er iets mogelijk ter compensatie?
Met vriendelijke groet
Dineke